Nagłówek

Nagłówek

wtorek, 9 lipca 2013

[9] "One more time" czyli PNN w Toruniu!



Nowy rok, nowy rok! Witajcie w nowym roku! Przeżyliśmy koniec świata i ten rok na pewno będzie wspaniały.  Ja chcę tylko tego żeby był tak cudowny jak poprzedni! :D
Konto występów na rok 2012: 19
Konto występów na rok 2013: 0 (Na razie ;) )

Cofnijmy się jeszcze na moment w czasie. 18 listopada 2012, Toruń, występ Paranienormalnych :D Zaczynajmy!

Coś nowego, dla każdego. O skeczach chyba nie muszę się już rozwodzić. Przez tydzień program dużo się nie zmienił, ale muszę powiedzieć że zmiany były! :D I jak na tydzień to całkiem duże. Oczywiście kilka lokalnych wątków, kilka wplecionych sytuacji sprzed występu, czyli z zapowiedzi kabaretu przez taką… jakąś panią. Profesor przechodzący przez scenę w trakcie trwania Balcerzaka! Jeden trochę starszy skecz dodany do programu, mianowicie Poeta! Pewnie wszyscy go znają, jest cudowny. W troszkę zmienionej wersji więc jeszcze lepszy. No i przede wszystkim dwa nowe skecze! Pierwszy to nowa Mariola! Nareszcie! Według mnie troszkę za bardzo oparta na prostych żartach. Ja wiem, że Mariolka to prosta dziewczyna, ale bez przesady. Chłopaki natomiast twierdzili, że ma najlepsze reakcje ze wszystkich poprzednich jak na pierwsze granie. Byli z niej dumni więc zachęcam Was do obejrzenia tego skeczu na najbliższym występie, bo pojawi się w nowym programie 2013 –  „Żarty się skończyły”. Kolejnym skeczem, który również pojawi się w tym programie jest skecz o pralni i małym nieporozumieniu J Bardzo dobry, udany, doskonale przyjęty. Żarty świetne, tekst doskonały, pomysł super! To była premiera tego skeczu więc chciałabym zobaczyć go za jakiś czas po kilku zmianach. Coś czuję, że będzie jednym z najlepszych z tego programu! :D

Energia w zamian za energię! Oczywiście mój ukochany element, czyli wstęp, był boski! Ta energia chłopaków na wejściu jest… aż brak mi słów. Jest jedyna i niepowtarzalna! Aż chce się zrobić „Łaaaaa!!!” I piszczeć i klaskać ile sił :D Wszystko tylko po to żeby oni byli zadowoleni i żeby ta ich energia, która nam przekazują, którą my, jako publiczność, zwielokrotniamy, znów do nich wróciła i przeistoczyła się w wspaniały występ, niezapomniane chwile oraz ich i naszą radość :D

Chwile warte zapamiętania. Czyli te minuty po występie. I tym razem chłopaki oczywiście zostali z fanami. Rozdawali autografy, robili sobie zdjęcia, jak zawsze pełni energii i ze wspaniałymi pomysłami na pozowanie. Ja przy okazji czekania na swoja kolej poznałam jednego z członków Fanklubu Paranienormalnych J Bardzo mi miło, dziękuję, do zobaczenia kolejnym razem. ;) A później gdy wszyscy poszli zostałam tylko JA! :P Dowiedziałam się, że tego samego wieczoru spieszą się na kolejny występ i nie mają za dużo czasu, ale oczywiście jeszcze trochę się pokręcili i porozmawialiśmy. Igor z Robertem bardzo przeżywali sukces nowej Mariolki, Michał mówił co trzeba poprawić w „Pralni” (nie wiem czy tak się nazywa ten skecz). I zdanie, które najczęściej padało z ich ust w moją stronę „Nie znudziło ci się tak ciągle to samo oglądać?”, „Chciało ci się tak przyjeżdżać?” ITP. Takie z nich głuptaski. JASNE, ŻE MI SIĘ CHCIAŁO I NIGDY MI SIĘ NIE ZNUDZI! ;)

12.01.2013 – Nie mogę się nie przyznać, że ten post miał być opublikowany już 2 stycznia! Ale ciągle jakoś to odkładałam :( Wybaczcie. Minęło już tyle czasu, że aż jest dzisiaj! Bo dzisiaj to bardzo specjalna data. Dzisiaj w Warszawie będzie premiera nowego programu Paranienormalnych – „Żarty się skończyły”. Miejmy nadzieję, że wypadnie wspaniale :) Ja na obejrzenie tego programu jeszcze trochę muszę poczekać, ale warto ;)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za zostawienie swojej opinii, zapraszam ponownie ;)