Nagłówek

Nagłówek

wtorek, 9 lipca 2013

[4] Kabaret Smile

 
 (Wrzesień, szkoła się zaczęła. Nawet się cieszyłam. Nie, naprawdę się cieszyłam! Ale teraz mam już trochę dość. Matura w tym roku, nauka już od początku, zapowiada się pracowity rok. Dlatego tak długo nie pisałam. Na szczęście nie zamierzam porzucić ani kabaretów, ani występów ani bloga! :D )

Kabaret Smile – Powstał w październiku roku 2003 w Lublinie. W stałym i niezmiennym składzie Andrzej Mierzejewski, Paweł Szwajgier i Michał Kincel. Zdobywcy licznych nagród na przeglądach i konkursach kabaretowych. W roku 2011 wydali swoje pierwsze DVD.

Młodzi mistrzowie! Od samego początku znam ich jako kabaret dobry. Ich skecze zawsze mnie rozśmieszały, doceniałam ich energię, żarty i aktorstwo. Skecze mają świetne pointy, doskonałe teksty i są oryginalne. Chłopaki mają świetne, świeże spojrzenie na świat co widać w ich programach. W dodatku ich mocną stroną są też piosenki! Co roku można usłyszeć nowy przebój w ich wykonaniu, bardzo im się to chwali, zwłaszcza, że Kinio (Michał) ma wspaniały głos więc czemu mieliby z tego nie skorzystać.

Rozwój jest najważniejszy! Ich przypadek można określić jako ciągły rozwój. Jak już mówiłam od zawsze byli wspaniali, ale ostatnimi czasy stają się cudowni! Prosty dowód? Ryjek 2009 – 3 miejsce. Ryjek 2010 – 2 miejsce. Ryjek 2011 – 1 miejsce i nagroda publiczności! Doskonały przykład! Ich skecze z ostatniego Ryjka są genialne! Prowokacja, Szkoła, Bździszewo i inne, nowsze i starsze – Rozbitkowie, Dentysta, Wigilia, Jasełka w więzieniu, Dom kultury, Studniówka, telenowela w warzywniaku, Balkony, Talent show. Można tak wymieniać bez końca!

Kabaret talentów. Wspomniałam już o Michale, którego głos porusza i porywa tysiące. Muszę jeszcze napisać o Duffym i jego wspaniałym darze aktorskim. Każdy kto go widział przyzna, że potrafi wykreować wspaniałe postacie, niepowtarzalne i jedyne w swoim rodzaju. Przerysowane, ale w sam raz do kabaretowych skeczów. Został Paweł czyli Szwagier. Cóż jego mogę pochwalić za wspaniałą kreację Stanisława, kierowcy tira :D

Smile’owe DVD. Skoro takowe mają to trzeba o nim wspomnieć i oczywiście je pochwalić. Zarejestrowany program jest wspaniały! To żadne zaskoczenie. Są tam skecze, które są klasykami, skeczami nieco starszymi. Prowadzenie bardzo oryginalne, nie ma w nim czasu na nudę :) Wspaniałe piosenki – Wiola i Piosenka internetowa, którą uwielbiam! Jest wspaniała i na tym DVD wynagrodzone jest nam to, że nigdy nie było jej w TV. Tutaj jest! :D Jakby tego było mało – dodatki! Czyli „przed”, „w trakcie” i „po”. Filmiki nagrywane przed, po i podczas występu. Pozytywne, zabawne i wspaniałe w tym, że możemy zobaczyć co chłopcy robią przed nagraniem i co robi przykładowo Szwagier kiedy nie ma go na scenie :P Kto nie ma płyty – serdecznie polecam, bo warto :) Ja mam i bardzo się z tego cieszę :D

Coś ode mnie. Kończąc już ten mój wywód chcę jeszcze tylko napisać, że są wspaniali podczas występów na żywo. Potrafią improwizować, śmiać się z siebie i mają świetny kontakt z publicznością, tworzą taki swój własny klimat występu. Poza sceną też bardzo mili i sympatyczni. Dobry humor ich nie opuszcza i zawsze mają czas i chęci żeby porozmawiać i pozować do zdjęć :) (Są oczywiście jakieś tam odstępstwa od sformułowania „zawsze” :) ). No i drogie panie – młodzi i przystojni, chyba nie zaprzeczycie? :D Lubię ich bardzo, bardzo i zawsze z chęcią idę na ich występ! (Tutaj nie ma żadnych odstępstw :) )

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za zostawienie swojej opinii, zapraszam ponownie ;)