Nagłówek

Nagłówek

wtorek, 9 lipca 2013

[11] Nowy początek!



Cześć! Witam ponownie :)

Tym razem w nowym miejscu. Poprzedni blog niestety zacinał się tak intensywnie, że uniemożliwiał mi pisanie i wstawianie zdjęć. Dlatego postanowiłam przenieść bloga na nowy adres, a co ważniejsze do nowej witryny :)

Nic się nie zmienia. Poza tym wszystko będzie tak samo, ale obiecuję tylko pisać nieco częściej. W ostatnim czasie moje kabaretowe poglądy odwróciły się do góry nogami i nagle inne kabarety stały się moją miłością, ale o tym później ;)

Zostało coś z dawnych dni. Przeniosłam na tego bloga kilka poprzednich postów, tych które mi się podobały :P Reszta jest do wglądu pod starym adresem www.kabaretowy.blog.pl :)

Tyle czasu minęło. Za nami już KKD na wakacjach w Szczecinie, jak wam się podobało? Według mnie całkiem fajnie :D Spodziewałam się czegoś gorszego, no ale Limo, Łowcy, Ciach, AMM, KMN, Szarpanina, Zbigniew Zamachowski i inni, których akurat nie pamiętam (przepraszam!). Nie mogło być tak źle :P

No i jeden ze skeczy, który mnie urzekł w tym roku ;)
http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/11630_kabaret_limo__wczasy_z_kabaretem_.php

Czekajcie na następny post, ten już niebawem :*

1 komentarz:

  1. Bardzo się cieszę, że nie przestałaś prowadzić bloga bo lubię czytać Twoje wpisy :) Mam nadzieję, że tutaj będziesz aktywniejsza i częściej będziesz dodawać nowe posty. Już się nie mogę doczekać :)

    Jeżeli chodzi o Szczecin to bardzo mi się podobało, wszystkie kabarety dały radę nie zawiodły mnie no i oczywiście prowadzący :) Ich dialogów mogłabym słuchać cały czas :)

    Chciałam Ci jeszcze podziękować za dodanie linku do mojego blaga u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za zostawienie swojej opinii, zapraszam ponownie ;)