Nagłówek

Nagłówek

środa, 10 lipca 2013

[12] Festiwale kabaretu Hrabi




Miesiąc temu byłam pierwszy raz na występie Hrabich. Od tamtego momentu nie mogę przestać o nich myśleć – są bardzo uzależniający.

Trzy dni szczęścia! W wakacje, od maja do sierpnia, w czterech miastach odbędą się festiwale kabaretu Hrabi. Jest to trzydniowa impreza, w każdym dniu kabaret prezentuje swój inny program. Byłam na wszystkich trzech dniach i mogę śmiało powiedzieć wam, że warto, a nawet trzeba iść! :D

Pierwszy dzień. Program Co jest śmieszne i gościnny występ kabaretu Adin.Kabaret Adin jak wiadomo bardzo dobry i utalentowany, mistrzowie swojej klasy! Zresztą czego innego można się spodziewać po takim składzie? ;) Program Hrabich pokazuje nam - widzom, co jest dla nas zazwyczaj śmieszne, czego używają kabarety aby nas rozbawiać i pozostawiają nas w lekkim zastanowieniu - jak to jest z tym humorem. 

Dzień drugi! Program Lubię to, który jest kompilacją najlepszych i ulubionych skeczy, ale nie zdaniem widzów, a artystów :) Często pojawiają się wpadki, często zapominany jest tekst, jakieś śmiechy zza kulis, gotowanie się na scenie. Tak wiem, to niby nie podobne do Hrabich, a jednak! Ten program ma jedną główną zaletę! Skecze, które tam grają nie są skeczami świeżymi i nie pochodzą z jednego programu. Dlatego też tyle wpadek, potknięć i ciekawych elementów ^_^

Dzień trzeci - najgorszy! Dlaczego najgorszy? Może dlatego, że ze śmiechu brzuch boli wyjątkowo mocno, bo to jest najlepszy program?! Może, ale przede wszystkim dlatego, że to ostatni dzień festiwalu! :( Program Gdy powiesz TAK i gościnny udział Mariusza Lubomskiego. Po pierwsze pan Mariusz! Cudowny głos, piękne utwory, ale niestety gdy go słucham zamykam oczy i oddaję się pięknemu głosowi, bo nie potrafię na niego patrzeć. Jest dla mnie zbyt irytujący w swoich ruchach, przykro. Program Hrabich jak dla mnie przecudowny! Jest to program o weselu. Ten motyw powtarzał się w kabarecie już wiele razy, ale oni pokazali coś nowego. Łapie za serce w każdym momencie, bo nie dość że śmieszny to jeszcze bardzo kontaktywny (jest takie słowo? O_o) z publicznością :D W dodatku jest to program muzyczny więc można posłuchać cudownego głosu Asi jak i Lopeza, Kamola, a nawet Bajera :P Po prostu program idealny!

To był sen. Gdy pierwszy raz zobaczyłam Hrabich to był początek maja tego roku. Nie mogłam uwierzyć jacy są cudowni i jak bardzo różnią się od nawet najlepszych, popularnych kabaretów. Nagle wszystkie pozostałe kabarety spadły o dziesięć pięter w dół znikając gdzieś za nimi! To niesamowite jak odmieniło się moje patrzenie na kabaret. Oczywiście nadal kocham inne kabarety i nigdy nie przestanę! :) Ale Hrabi goszczą teraz regularnie w moim sercu, a ja na ich występach. Od maja do dnia dzisiejszego byłam na czterech występach, a w niedzielę jadę na kolejny ;) Coś pięknego!

Jeśli ktoś z Was nie widział jeszcze tego kabaretu na żywo to naprawdę radzę wam iść na ich występ, bo po nim życie staje się inne ;)

 
Zdjęcia mojego autorstwa z występu w Łodzi 8 maja 2013.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za zostawienie swojej opinii, zapraszam ponownie ;)