Nagłówek

Nagłówek

poniedziałek, 19 maja 2014

[30] Na swoich nawet gdy krzywo spojrzę to jednak z miłością!


 Kocham Was, ale kolejny raz muszę okazać swoje niezadowolenie. Nigdy już nie napiszę tego publicznie, tutaj mogę.

Czy tylko ja zauważyłam że Paranienormalni spoczywają na laurach? Kocham ich skecze, kocham pralnię, burdel, biedronkę Airlines, ale muszę przyznać rację że te skecze są już od 2013 i nawet od końca 2012 roku. Tyle czasu z tym samym programem to chyba już wystarczająco długo aby przyszła pora na zmianę. Wszyscy zmienili się przez ten czas, oni też. Jednak czas najwyższy zakończyć ten rozdział i znów spojrzeć przed siebie.

Ostatnio na profilu oficjalnym zobaczyłam jakąś zaskakującą zmianę u "prowadzącego". Wydaje mi się, że zaczął przyjmować najostrzejszą nawet krytykę z uśmiechem i nie przejmować się nią całkowicie, a nawet się z niej śmiać. Jak ostatnio ktoś mądrze powiedział - krytyka to nie tylko hejty, nie można jej traktować w jednej kategorii. Obawiam się, że krytyka dla nich staje się czymś czym w ogóle nie trzeba się przejmować bo - przecież nigdy nie dogodzi się wszystkim. Jasne! Ale chyba lepiej starać się dogodzić tym bardziej wymagającym niż spoczywać na laurach, bo są rzesze takich, którzy nie wymagają od nas niemal niczego.

Zawsze będę patrzeć na nich z dumą i miłością. Mam nadzieję, że pewnego dnia nie będę musiała się obawiać tego co mają zamiar pokazać. Prowadząc w tym roku Płocką udowodnili jacy potrafią być doskonali - najlepsze prowadzenie ever! Tylko żeby zechciało im się prowadzić swój program i karierę tak jak Płocką lub profil na facebooku ;)

Chciałabym im to powiedzieć, ale nie mnie ich pouczać czy dawać im rady.
Miałam ich za kabaret ambitny i o cudownym poczuciu humoru. Nadal ich za takich mam, ale oni swe ambicje pokazują częściej w internecie, jednorazowo, a coraz rzadziej na scenie.
Kocham Was, wierzę w Was!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za zostawienie swojej opinii, zapraszam ponownie ;)