Nagłówek

Nagłówek

poniedziałek, 12 maja 2014

[28] Ironicznie - komicznie

Mam zły humor, a wiadomo - jak się ma zły humor nie powinno się nic pisać, bo negatywne emocje zabarwiają znacząco tekst. Dlatego właśnie ja napiszę!

(Zdjęcia pochodzą z oficjalnych profili kabaretów na Facebook.com)

Paranienormalni - Jak jeszcze raz zobaczę zdjęcie Mariolki z podpisem dotyczącym Eurowizji to kogoś uduszę. Rozumiem, że to teraz temat miesiąca, ale już by mogli się pohamować i chociaż nie wrzucać tego na profil skoro i tak wszyscy wszędzie to wstawiają. 
Poza tym zamiast włóczyć się po jakiś programach i spotkaniach mogliby wreszcie napisać nowy program, a przynajmniej skecz, bo ostatnio nawet ktoś słusznie napisał w komentarzu "Szkoda, że to samo co w tamtym roku" (jakoś tak). Ile można jeszcze czekać na nowości?
KSMy - Wy też?! Bunia jedzie na Eurowizję za rok... No to będzie tłoczno od tych bab z brodami. Błagam.... A zdjęcie w tle to też mogliby uaktualnić, bo sorry, ale Michał i Marcin zmienili nieco wygląd. FOCH!
A co do Formacji. Już nie mają co wstawiać na profil i oczywiście musieli zrobić album z fanami. Po co? Po to tylko żeby zadowolić garstkę tych, którzy i tak są w nich ślepo zakochani.
A Hrabi...! Hrabi wstawili zdjęcia z występu... z Kutna! Muszą tam występować akurat jak mnie w Łodzi nie ma, muszą?! Zawsze jak najdalej ode mnie.
I jeszcze sesje sobie robią, a... No dobra, róbcie te sesje. Tylko jak zwykle za mało Bajera!

A tak na serio. Nie ma nic bardziej wnerwiającego niż odwołany występ ulubionego kabaretu, na który się czekało i szykowało już jakiś czas. Zwłaszcza jak miałam kilka rzeczy przygotowanych na ten występ, a teraz muszę czekać do wakacji, bo oczywiście nie występują nigdzie blisko mnie :(

Ale jest też coś pozytywnego w tym dniu, w którym nawet tymbark wolał nic nie radzić z obawy przed brutalnym potraktowaniem. Wystarczy jedno dobre słowo od ulubieńca aby wrócił uśmiech i jako tako, humor :)  Marcin pochwalił mój rysunek! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za zostawienie swojej opinii, zapraszam ponownie ;)