Nagłówek

Nagłówek

poniedziałek, 5 maja 2014

[27] Płocka Noc Kabaretowa 2014


Jest tu ktoś kto nie oglądał Płockiej, jest? To wynocha mi do oglądania! :P

W tym roku to już ósma edycja Płockiej, jak już od jakiegoś czasu prowadził kabaret Parnienormalni. A teraz wyżyję się na wszystkich tych, którzy mi się nie podobali i jak zawsze pochwalę swoich ;)

Na początek jeszcze tylko dodam, że byłam bardzo zła na TVP2 za to, że podzielili transmisję na dwie części i druga była następnego dnia! Co to ma być?! Ja chcę to oglądać na żywo! W całości!

Kabaret Nowaki - Skecz o żonie "idealnej". Jak dla mnie stać ich na coś więcej, ale nie mogę narzekać, nie był chyba najgorszy. Na pewno nie najgorszy jaki widziałam zarówno z repertuaru innych kabaretów jak i ich.

Kabaret Skeczów Męczących - Strajk. Uwielbiam ten skecz, kocham i płaczę na nim za każdym razem. Przyznać muszę, że na Płockiej nie zadziałał na mnie tak jak zazwyczaj. Może to przez konieczność skrócenia go i spieszenia się z graniem. Zachęcam Was do obejrzenia go na żywo.

Formacja Chatelet - Wykład o randce. Nie jestem wielką fanką tego skeczu, chociaż ma kilka dobrych tekstów i być może ma szansę się dobrze rozwinąć. Drugi skecz - Poradnia małżeńska. Na pewno podobał mi się bardziej niż gdy widziałam go pierwszy raz. Troszkę zmieniony, troszkę poprawiony. Bez szału niestety, ale jakby w dobrym kierunku :)

Kabaret K2 - Trochę mnie zawiedli :( Zawsze mieli takie fajne skecze,a tutaj trochę gorzej. Dość przewidywalny i w sumie słabo utkwił mi w głowie.

Kabaret Rak - Jak zawsze piosenka :) Nie mam się o co czepiać, lubię ich głosy, piosenka na czasie z przesłaniem. Spoko :)

Kabaret Czesuaf - Pomysł bardzo fajny, ale ogólnie nie do końca udany skecz. Były dobre momenty, puenta słaba. Po nich też spodziewałam się czegoś lepszego.

Kabaret Weźrzesz - Nie miałam oczekiwań, nie znam ich i wiem że są kabaretem raczej słabszym. Skecz... Jak dla mnie to pomysł i wykonanie raczej nie trafione.

Katarzyna Pakosińska - Nie to żebym nie lubiła pani Kasi, ale wydawało mi się że braki w tekście nadrabiała swoim perlistym, znanym śmiechem. Ogólnie występ mi się nie podobał, może było kilka dobrych tekstów, ale nawet nie pamiętam.

Artur Andrus - Uwielbiam piosenkę Glany i Pacyfki! Lubię słuchać pana Artura, zarówno monologów jak i piosenek. Może nie płaczę przy nich ze śmiechu, ale to jest rodzaj inteligentnego humoru. Cudowny :)

Jerzy Kryszak - Lubię jego energię, lubię jak przyczepia się do publiczności chociaż wielu tego nie znosi. Monolog mi się podobał, był energiczny, jak zwykle na czasie i ogólnie pozytywny.

Izabela Trojanowska - Wielu krytykuje ją za rolę Kleopatry, ale jak dla mnie pasowała idealnie! Dama jak na Kleopatrę przystało. Sam Kryspin mówił, że trochę dla niego za stara i to pięknie się wpisało w tę historię. Jak dla mnie plus!

Jacek Ziobro - Wstęp i prowadzenie zarysu historii jako Wołoszański było cudne! Genialny pomysł i doskonałe wykonanie, szacun bo to nie była tylko zapchajdziura, to był świetnie przemyślany ruch!

Kabaret Paranienormalni - Prowadzenie! Muszę ich pochwalić. Dziwne by było jakbym nie pochwaliła. Ale jak dowiedziałam się, że na Płockiej będzie Kryspin to wcale nie byłam tym faktem zachwycona. Kiedy natomiast zobaczyłam całą tę historię, stroje, teksty, fabułę! Moje wątpliwości się rozwiały. To było najlepsze prowadzenie jakie do tej pory widziałam :D Nie mówię tu tylko o Płockim kabaretonie, ale o wszystkich. Prowadzenie wreszcie nie było nudne, nie było tylko przerwą na ustawienie rekwizytów na scenie, ale było historią i aż chciało się ją oglądać! Coś pięknego. Dla panów Paranienormalnych za ten rok wielki ukłon!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za zostawienie swojej opinii, zapraszam ponownie ;)