Nagłówek

Nagłówek

wtorek, 26 listopada 2013

[15] Nadchodzi wielka radość! Tadam!


  No powiedzcie, kto jeszcze nie wie, że przez cały ten długi post będę się jarać Paranienormalnymi?! :P Tak! Przez CAŁY post :)

    Ten dzień będzie tym najlepszym! Po prostu umieram na myśl o tym jaki piękny był dzień 24 listopada 2013 roku :D Najpierw zaczęło się od Formacji Chatelet, ale o tym innym razem, bo teraz będę pisać o Paranienormalnych! Tak więc, pojechałam do Rzeszowa! Jedyne 170km, dwie i pół godziny busem. Swoją drogą nienawidzę tych małych busów :/ Później szybka orientacja w terenie z telefoniczną pomocą z domu ;) I dotarłam do Filharmonii Podkarpackiej! JEJ! Wiecie jakie to piękne? xD No dobra, zacznijmy konkretniej :)

    Przecież Ty to wszystko znasz! Program "Żarty się skończyły". W sumie to już ostatnie występy z tym programem, ostatnie zmiany i ogrywanie skeczy, bo w nowym roku szykuje się nowy program ;) Pamiętam jak jeszcze całkiem niedawno pisałam o tym, że "Żarty się skończyły" to nowy program... Jak ten czas leci :) Ale wracając do tematu. Niby program dobrze mi znany, a jednak kilka znaczących zmian było! Przede wszystkim wstęp. Od pierwotnego różni się niemal całkowicie, a od wakacji też jest już zmieniony. Po drugie, skecze! Tak, też są zmienione i niektóre nawet bardzo, co mnie nieźle zdziwiło. Od sierpnia tak dużo się pozmieniało. Wielka zmiana w "Muzeum", skrócony i z innym zakończeniem. W sumie fajnie, puenta świetna, ale tamta wersja też była spoko :) Balcerzak - nareszcie! Nie mogłam się doczekać zmian w sferze rozmowy Jacka z dr. Prozakiem. Jakie było moje zdumienie gdy zaczęli polemizować nad czymś innym niż tylko "ona - tka" to też było, ale mniej. Natomiast "on - ępel" został prawie całkowicie pominięty - szok! Ale jak najbardziej pozytywny! :D Pralnia jest tak idealna i cudowna, że nie trzeba jej zmieniać :) Jedynie stringi z czarnych zostały zmienione na czerwone, ale to chyba już po pierwszym zagraniu. Pamiętam dobrze jak Robert mówił że tych czarnych nie widać na tle jego koszulki :P No i Mariolka! Na szczęście od pierwotnej trochę krótsza :P Ale nie dużo się w niej zmieniło, poza pominięciem pewnych części - nic nie dodali :)

    Spełniacie moje marzenia! Mogłabym tutaj jeszcze godzinę pisać o tym jak cudownie było po występie! Mój Boże! Przecudownie! :D I dobrze wszyscy wiedzą, że jeździ się na występy właśnie dla tych krótkich chwil, dla tych kilku słów, spojrzeń i chwili uwagi :) To cudowne jak wiele radości i emocji wprowadzają do mojego życia. Co by było gdybym nie kochała kabaretów?! Chyba umarłabym z nudów! To, że ich poznałam było czymś cudownym :D Z każdym występem jest lepiej, coraz więcej stresu, napięcia i zdenerwowania, ale później jeszcze więcej szczęścia i przepięknych wspomnień! Kocham to! Kocham ich! Mogę to powtarzać wiecznie! ;)

  Gdybym mogła coś dla nich zrobić. I mogę! Wszyscy możemy! Szykuje się 10-lecie Paranienormalnych i ponieważ oni szykują na tę okazję coś szczególnego dla nas, my zróbmy coś dla nich! Jeśli jeszcze nie jesteście w FanClubie kabaretu śmiało dołączcie do niego na FB [OFCPNN]. Jeśli już dołączycie do naszej grupy znajdziecie tam wszystkie informacje na temat akcji jakie szykujemy z tej okazji i nie tylko :)
Wreszcie jest okazja aby jakoś się odwdzięczyć. Chciałabym aby byli zaskoczeni i wzruszeni, aby chociaż raz poczuli takie podekscytowanie, jakie czuję ja gdy ich widzę. Nie mogę się już doczekać jubileuszowego koncertu! Wiem, że będzie wyjątkowy :) Trochę się denerwuje, ale... Denerwować to się będę w dzień występu :P Liczę na Waszą pomoc! Razem możemy sprawić, że ich 10-lecie będzie wyjątkowe :)

Jeszcze tylko powtórzę jak ich kocham! Są cudowni i zawsze będę to mówić. Choćby kiedyś zbłądzili, choćby się zmienili, choćby ich skecze przestały być śmieszne, a oni sami zapomnieli co to radość z pracy i wdzięczność fanom. Będę zawsze pamiętać to jacy są teraz i co dla mnie robią. Mam jednak wielką, przeogromną nadzieję, że jednak nigdy się nie zmienią i zawsze będę mogła ich bezwarunkowo uwielbiać! :D

No i mam nadzieję jak najszybciej znów ich zobaczyć! :D :*

3 komentarze:

  1. Super zdjęcia, wpisy i ogólnie super blog ;) ---> rozpowszechnisz mojego bloga? Twoje też postaram się : http://kabaret-mlodych-panow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej
    Super blog :) Podoba mi się :) Zapraszam również mój blog o kabaretach www.pasjakabaretu.blog.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za zostawienie swojej opinii, zapraszam ponownie ;)